2011. augusztus 8., hétfő

Már kávéautomatáink is kikerültek a nagyközönség elé

Hosszú fejlesztés eredményeként 2011 nyár végén kikerülnek az első DXN kávéautomaták a nagyközönség elé, hogy az egyre népszerűbb lúgosító kávék – (Magyarországon már 6 fajta ) - rendezvényeken, utcákon és forgalmas helyeken is meghódíthassák az embereket. Ezeket a kávékat könnyű megszeretni. Nem égetik a gyomrot, nem verik fel a vérnyomást, ellenkezőleg karbantartják azt, lúgosítanak és közömbösítik a koffein negatív hatásait.

A 3 legnépszerűbb kávéval indulnak - Black Coffee - 3 in 1 - és Zhi Mocha - kiegészítve a gyerekek és felnőttek kedvencével a forró csokival ( Cocozhival)

Kávéautomatáink nem akarnak versenybe szállni az egyesek szerint óriási profitot termelő átlagos automatákkal – ( tisztelet a kivételnek), - melyek a vásárló pénzéért a kávét meg sem közelítő barna folyadékot adnak ki.. A DXN kávé automata az emberek egészségét szolgálja, ismerve a ganoderma tudományosan bizonyított kedvező hatásait.

Az automatából minőségi kávé vásárolható s erre a tényre épít a marketing és az üzleti szemlélet is.

Az automatát üzemeltetők érdeke, hogy regisztrált DXN tagok legyenek, DXN céges honlapjuk legyen. Így az automata oldalán olvasható tájékoztató és a feltüntetett DXN weboldal az üzemeltető számára a kiskereskedelmi hasznon kívül egyéb előnyöket is rejteget, ami hosszabb távon, sokkal nagyobb, mint a helyben megszerezhető kiskereskedelmi haszon!

A DXN Network marketing cég, vagyis a forgalmazás disztribútorokon keresztül MLM formában történik, vagyis akik fogyasztják és megszeretik a kávét, tovább ajánlhatják másoknak, akik a kedvezőbb árért szintén beregisztrálnak törzsvásárlóknak. Mivel nekik is ízlik, ezért ők is tovább ajánlják és ez így megy végtelen mélységig. Mindenki, aki ebben a fogyasztói hálózatban részt vesz, jutalék és egyéb jutalmak formájában részesedik a cég hasznából. Ez adott esetben több mint 6 számjegyű jövedelem is lehet havonta, pláne ha ez a hálózat elindul a világban, és más országokban is elkezd kiépülni.

Kérdés, hogy mi a jobb, az egyszeri nagy haszon, vagy egy elégedett fogyasztó, aki a honlap alapján később is megkeresheti a tulajdonost, és egy életen át vásárolhat tőle, sőt ajánlásaival újabb fogyasztókat és üzletépítőket hozhat be a rendszerbe, így akár hosszabb távon az egyszeri nagy hasznot is felülmúló jutalékot biztosítva. Ehhez persze szemléletváltás, marketing és emberismeret szükséges! De aki ezt szívvel lélekkel teszi annak bőségesen megtérül a haszon. Ezt bizonyítja, a DXN cég 17 éves pályafutása, az állandó növekedést mutató tőzsdei mutatói, a meglevő több mint 5 millió regisztrált tag és fogyasztó, akik közül kb. 20 ezer orvos! És ezt bizonyítja, hogy a DXN a világ 40. legnagyobb MLM cége, de Ázsiában és Távol Keleten sok helyen az első helyeken van pld Dubai, India, Fülöp szigetek! Az európai piac Magyarországon nyílt 2009 áprilisában, és most történik a környező országok megnyitása az orosz piactól kezdve az angol piacig.

Aki a kávéautomaták mögött meglátja ezt az óriási üzleti potenciált az nem fog elutasítani azért mert ez az automata nem hirtelen hoz óriási hasznot! Ahogy Nógrádi Bence mondta: Nem gyorsan kell meggazdagodni, hanem nagyon!

Ha ebben részt akar venni, és szeretne egy nagy szeletet az európai piacnyitásból, akkor jelentkezzen a következő honlapon: http://kavehaz.egeszsegeskave.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése