2010. május 18., kedd

Ismerj meg!

Márti vagyok. Egészségügyi pályán indultam el mindenféle szülői befolyás nélkül. Ehhez volt kedvem, ezt akartam tenni, ez érdekelt. Mellette mindig is érdekelt a természetgyógyászat, s azok a megoldások, amikkel gyógyszer (kemikália) nélkül érhetünk el – néha nagyon is látványos javulást. Gondolok például az agykontrollra, az újabban Magyarországon is ismertté vált EFT technikára, ami az akupunktúra alapjait használva, az akupunktúrás pontokon kopogtatva, hoz eredményes jobbulást.

Mindig is szerettem segíteni az embereknek, s szívesen meséltem egy-egy általam épp megismert módszerről, vagy „szerről”. Családunkban és barátaink, ismerőseink körében is ismert dolog ez.
Az egészségre odafigyelni mindig fontosnak tartottam.

Hogy jutottam el a DXN-hez?
  • Úgy, hogy szeretem a megmérettetéseket!
  • És te szereted a kihívásokat?
  • Mert ha igen, akkor most jókor vagy jó helyen.
  • Ez a munka egyben olyan tanulási lehetőséget is kínál, amit az üzleti életen kívül a magánéletedben is remekül hasznosítani tudsz.
  • Tagjává válsz egy összetartó, sikeres csapatnak.
  • Azt, hogy ebben az üzletben mennyire leszel sikeres, arra garanciát nem adhatok, ez rajtad áll. Igazad van akkor is, ha azt mondod: meg tudod csinálni, és igazad van akkor is, ha úgy vélekedsz, hogy erre képtelen vagy!
  • Ha van benned elég „őrültség", hogy velünk tarts, várom a jelentkezésedet!
  • Ha úgy érzed nem neked való, keresgélj nyugodtan tovább.
  • 2010 a tigris éve – óriási változások jellemzik!
  • A változások, ugyanakkor a nagy lehetőségek ideje következik. A Tigris éve mindannyiunk számára esélyt teremt, és jelentős fordulatot hoz azoknak, akik készen állnak, hogy a legtöbbet hozzák ki belőle.

A lehetőségek határtalanok!!!
http://www.kavehaz.egeszsegeskave.hu/


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése